• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • 23 лютого 2017р. в ДНЗ «Теремок» управління освіти і науки Броварської міської ради відбувся науково-практичний семінар для вчителів-логопедів ДНЗ м. Бровари «Моделювання фонемографічних уявлень в умовах порушень мовленнєвого розвитку».

23 лютого 2017р. в ДНЗ «Теремок» управління освіти і науки Броварської міської ради відбувся науково-практичний семінар для вчителів-логопедів ДНЗ м. Бровари «Моделювання фонемографічних уявлень в умовах порушень мовленнєвого розвитку».

2017-02-23

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230438.JPG

23 лютого 2017р. в ДНЗ «Теремок» управління освіти і науки Броварської міської ради відбувся науково-практичний семінар для вчителів-логопедів ДНЗ м. Бровари «Моделювання фонемографічних уявлень в умовах порушень мовленнєвого розвитку». У роботі семінару взяла участь Данілавічютє Еляна Анатоліївна, завідувач лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

Під час роботи учасники змогли познайомитися з сучасними науковими досягненнями в вітчизняній логопедії, новими методами та підходами в роботі з дітьми, що мають порушення мовлення.

Перша частина семінару «Фонемографічне підґрунтя мовлення: ієрархічна структура і механізм функціонування» була побудована у вигляді ділової гри «Питання-відповідь», яка була підкріплена мультимедійною презентацією.

Під час гри встановився жвавий діалог між учасниками і науковцем. Вчителі-логопеди згадували основні логопедичні терміни і поняття, закономірності навчання і виховання дітей з порушенням мовлення.

В другій частині семінару розглядалось два питання:

«Психолінгвосинергетична процедура діагностики фонемографічної готовності» та «Технологія моделювання фонемографічних уявлень», у яких Данілавічюте Е.А. репрезентувала підходи до навчання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку, а також основні напрями початкового етапу методики опанування української мови.

Результатом семінару став активний обмін думками між фахівцями міста щодо інноваційних технологій стимулювання мовленнєвої та пізнавальної активності дітей, як однієї з головних умов успішності навчання та основи для формування здатності застосовувати набуті знання, уміння, навички на практиці.

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230434.JPG

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230436.JPG

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230438.JPG

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230442.JPG

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230443.JPG

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230446.JPG

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230449.JPG

/Files/images/semnar-praktikum_vchitelv_logopedv_2017_rk/P2230450.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 9