• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Профорієнтація дошкільників

Дошкільний вік – період, коли у дитини формуються уявлення про навколишній світ , оточуючих, а також явища суспільного життя. Дошкільнята мають засвоїти багато правил людського життя.

«Необхідно збудити думку дитини до ремесла. Таким чином, у праці зростатиме душа, і людина стане майстром своєї справи», – писав великий педагог К.Д.Ушинський ще у ХІХ столітті.

Ознайомлення з працею дорослих і виховання поваги до неї – один із способів формування у дітей працьовитості, позитивного ставлення до праці та до трудівників. Ознайомлюючи дітей із працею дорослих, вихователь має можливість повідомити їм конкретні завдання про працю, сформувати певні уявлення про неї і на цій основі виховувати почуття поваги до праці дорослих, навчити цінити працю, пробудити в дітей інтерес і любов до неї, викликати прагнення до трудової діяльності, бажання працювати сумлінно, старанно.

Для того щоб чогось навчитися, вони граються. Давно вже доведено, що інтерактивні, ігрові методи навчання діють значно ефективніше і глибше, ніж інформативні.

Для ознайомлення дітей з працею дорослих використовуються найрізноманітніші методи, а саме: спостереження за працею дорослих, екскурсії, бесіди, читання художніх творів, розгляд картин, демонстрування діафільмів, дидактичні та сюжетно-рольові ігри, участь дітей у праці дорослих.

Так діти ІІ молодшої групи №12 «Соняшничок» знайомляться з працею лікаря сюжетно-рольовій грі «Лікарня». Вони охоче приносять своїх лялечок в лікарню та лікують їх.
/Files/images/1m.jpg











Діти середньої групи №11 «Усмішка» використовують елементи сюжетно-рольової «Магазин» під час ознайомлення з працею продавця під час організованої навчальної діяльності.

/Files/images/2m.jpg










На занятті з пізнавального розвитку діти середньої №8 «Сонечко» знайомляться з працею продавця шляхом розглядання картини «Зростаємо помічниками»(супермаркет).

/Files/images/3m.jpg










/Files/images/4m.jpg










Дітям середньої групи №2 «Колобок» полюбляють різні сюжетно-рольові ігри. З задоволенням дівчатка роблять зачіски в салоні краси.

/Files/images/6m.jpg










Хлопчики справжні будівельники. З яскравого будівельного матеріалу будують чарівний замок.

/Files/images/5m.jpg










/Files/images/7m.jpg










Діти старшої групи знайомляться з різноманітними професіями. Цьому сприяють різноманітні дидактичні ігри, бесіди, екскурсії.

Діти старшої логопедичної групи №6 «Метелик» граються дидактичну гру «Впізнай професію»

/Files/images/8m.jpg









/Files/images/9m.jpg









На екскурсії в краєзнавчий музей м. Бровари діти не лише розглядають музейну експозицію, а й знайомляться з професією екскурсовода.

/Files/images/10m.jpg











Діти старшої логопедичної групи №5 «Дзвіночок» мали змогу познайомитися з професією бібліотекаря під час екскурсії в Броварську дитячу бібліотеку.

/Files/images/11m.jpg










Цікаво і змістовно пройшла бесіда «Як до нас приходить хліб» в старшій логопедичній групі №5 «Дзвіночок», де діти знайомилися не лише з професією хлібороба, а й з професією пекаря, водія хлібної машини, продавця хлібного магазину.

/Files/images/12m.jpg










Цікаво і змістовно проходять сюжетно-рольові ігри дітей старшого дошкільного віку.

«Відвідини кафетерію» – старша логопедична група №5 «Дзвіночок»

/Files/images/13m.jpg










/Files/images/14m.jpg










Сюжетно-рольова гра «Вправні будівельники» – старша логопедична група №6 «Метелик»

/Files/images/15m.jpg










Діти старшої логопедичної групи №7 «Веселка» вправно граються в сюжетно-рольову гру «Супермаркет».



/Files/images/16m.jpg/Files/images/17m.jpg









Сюжетно-рольова гра «Лікарня».

/Files/images/18m.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 156