Успіх роботи закладу дошкільної освіти багато в чому залежить від рівня професійної компетентності педагогів. Тому пріоритет надається систематичній, своєчасній адресній практичній допомозі педагогам.
Завдання вихователя-методиста – дібрати доступні і водночас ефективні методи та форми підвищення кваліфікації педагогів, які спонукатимуть їх аналізувати власну професійну компетентність та підвищувати фаховий рівень, сприятимуть збагаченню їх педагогічного досвіду.
Відповідно до викликів сучасності зростають вимоги до фахових якостей педагогів, що потребує удосконалення та урізноманітнення форм методичної роботи. У закладах дошкільної освіти для підвищення професійного рівня педагогічних працівників використовуються три групи форм організації методичної роботи: колективні, групові, індивідуальні.
Джерело: сайт "Педрада".
"Формування в дітей дошкільного віку уявлень про національну приналежність, патріотичних почуттів та основ громадянської свідомості через впровадження педагогічної спадщини Софії Русової в освітній процес."
1. Формувати в дошкільників навички соціальної взаємодії під час творчих ігор.
2. Формувати в дітей основи громадянськості завдяки участі в проєктній діяльності громадянсько-патріотичного змісту.
3. Формувати в дошкільників культуру праці під час організованої та самостійної предметно-практичної діяльності дітей.