Прогулянка-квест у середній групі "В пошуках здоров'я"

Обладнання та інвентар: 4 м’ячі, ворота, д/г «Овочі», самокати, велосипеди, велобіги, доріжка зі слідів, кеглі, термометр.

Хід прогулянки:

На сходах ганку лежить відправлення, що адресоване дітям. Діти з вихователем виходять на ганок, помічають його.

Вихователь. Діти, поміркуйте: хто приніс це відправлення?

Діти розмірковують та висувають припущення (приніс вітер, залишив листоноша тощо….)

Вихователь. Сьогодні вітряно, це відправлення (посилку), мабуть, приніс нам вітерець. Ви хочете дізнатись, що тут? (Вихователь дістає лист) Прочитаємо? (Розкривають лист і вихователь вголос читає):

По всьому світу літаю,

Всіх лякаю

Здоров’я забираю.

Щоб мене здолати,

Треба «скарб» відшукати. (Замість підпису на листі зображення короновірусу)

Вихователь. Як ви думаєте, чий це підпис? Про який «скарб» говорить Корона? Тож треба нам вирушати на пошуки цього скарбу, що допоможе нам зберегти здоров’я. А тут, ще є допис: «Гол заб’єте – підказку знайдете!» Подумайте, де ми можемо забити гол?

Діти з вихователем ідуть на спортивний майданчик. На середині майданчика лежать чотири м’ячі. На футбольних воротах висить на червоному шнурку підказка, згорнута в трубочку.

Вихователь. Щоб знайти підказку, треба кожній дитині забити гол у ворота.

Рухлива гра «М’яч у ворота».

Після закінчення гри вихователь знімає підказку, розгортає її та читає:

Потяг Томас вирушає,

Підказку з собою забирає.

Діти йдуть до ігрового майданчика до потягу.

Спілкування на тему «Золота осінь». Подивимось навкруги: яка пора року? Що вказує на це? Які осінні місяці ви знаєте? Який місяць зараз? Чому осінь називають «золотою»? Чому навколо так багато жовтого кольору? Чи всі дерева мають однакове вбрання? Якого кольору листя ми бачимо на деревах у нашому дитячому садку? (Відповіді дітей)

Дерева вдягають осіннє вбрання. Воно дуже красиве, барвисте, різнокольорове. Восени природа святкує золотий бал.

Милування осіннім листям. Вихователь пропонує дітям помилуватись красивим букетом, красою осіннього листя.

Сюжетно-рольова гра «Машиніст».

Вихователь. Щоб знайти підказку, нам треба продовжити подорож на потягу. Чи все у нас є для подорожі? (Відповіді дітей). Нам потрібна бригада працівників потягу, в якій кожен виконує свою роботу.

Сюжетні ролі: машиніст, помічник машиніста, кондуктор, черговий по вокзалу, пасажири.

Хід гри: розподіл ролей за допомого лічилки; нагадування ігрових дій відповідно ролей. Бригада готує потяг до поїздки, заходить на потяг. Діти відповідають на запитання, щоб отримати квіток. За правильну відповідь отримують осінній листочок. Кондуктор збирає «білети» в букет. Пасажири займають місця. Потяг рушає в дорогу. Діти виконують дії відповідно до своїх ролей.

Вихователь. Наша зупинка – станція «Пошукай». Діти, ну-мо пошукаємо наступну підказку. (На даху потягу діти знаходять підказку.)

Вихователь читає:

До «вітамінів» рушайте

Вправо, вліво стрибайте,

Перепони оббігайте.

Вихователь об’єднує дітей у дві команди, і діти стрибками з поворотами рухаються вперед по «слідах», що намальовані на асфальті. Після цього – біжать одне за одним «змійкою» між кеглями до городу.

Трудове доручення.

Вихователь. Восени земля готується до зимового відпочинку. Ми теж підготуємо город до зимового сну. Що нам треба зробити? (Відповіді дітей)

Діти беруть граблі та розрівнюють землю, підпушують грядки, згрібають листя на купу. Знаходять прив’язану до стовпчика підказку.

Вихователь читає:

Що садили на городі згадайте,

Мої загадки відгадайте.

1. Довгий, зелений, добрий і солоний, добрий і сирий хто він такий? (Огірок)

2.Не гарбуз це і не динька, має він гладеньку спинку. Під листочок на бочок ліг зелений … (Кабачок)

3. Кажуть, щоб хвороб не знать, треба всім мене вживать. Може, ви мене й з’їсте, тільки сльози проллєте. (Цибуля)

4. Підростати не лінився дуже добре вкорінився між рівненьких грядок червоненький … (Буряк)

5. Під землею виростає, добрий сік для діток має. В помаранчеву кофтинку одягнулася … (Морквинка).

Вихователь пропонує дітям підійти до столу.

Дидактична гра «Склади з частин. Овочі».

Вихователь. Ви виконали завдання і час почути наступну підказку:

Голівку повертайте до «чарівної скриньки» рушайте,температуру повітря визначайте.

Діти ідуть до метеостанції. З’ясовують, яка сьогодні температура повітря та вологість.

Спостереження за станом погоди.

Біля скриньки діти знаходять нову підказку-завдання.

Вихователь. Свій транспорт беріть і скоріш рушайте, бо дитячий садок двері відчиняє, всіх діток чекає.

Діти беруть самокати, велосипеди, велобіги, що припарковані біля метеорологічного майданчика. Діти їдуть до воріт, від воріт рухаються до центрального входу в садок, де знаходять нове завдання. Діти паркують свої транспортні засоби біля ганку.

Вихователь. Хто уважний, той здолає всі перепони. Слухайте, міркуйте, до мети крокуйте.

Руханка під музику «Зроби навпаки».

Діти мають виконати рухи за показом вихователя, при цьому словесні вказівки не відповідають показу рухів. Вихователь говорить рух, діти виконують.

Вихователь. Усі були старанні, тож рухаємось далі. Той, хто лікує вас чекає з дітьми разом Корону здолає.

Діти шикуються в ланцюжок, ідуть, переступаючи перешкоди, до ганку медичного кабінету.

Метання в горизонтальну ціль.

Діти беруть м’ячі з корзини, стають у коло та кидають м’ячі в корзину, що стоїть у середині кола.

Медсестри вітають дітей і кожному вручають вітамінку, бажаючи здоров’я, не хворіти! Діти повертаються в групу.

Кiлькiсть переглядiв: 54